pincekulcs

Balaton-Bor-Boldogság

Jól kifőzték- étteremteszt!

2016. július 07. 19:21 - Pincekulcs

Június 18.-án nyitotta meg kapuit Zánkán a Tapolca felé vezető út mentén, közvetlenül a Gyógynövényvölgy szomszédságában a Neked Főztem Gasztrokocsma. Múlt hétvégét a Tagyon-hegyen töltöttük a feltöltődés jegyében, illetve a zánkai strandon, melyet igen szeretünk, így kötelező volt kipróbálnunk az új gasztro helyet is.

Szombaton és vasárnap is itt ebédeltünk- jelentem: a hely remek, a srácok nagyon kedvesek, az étel finom, nincs mese, törzsvendégek lettünk/leszünk.

Még érezni lehetett a friss nyitás ízét, abszolút nem zavaró módon. Talán egy pici izgalom maradt még a levegőben, mely még szerethetőbbé teszi azt. Fiatal személyzet, mosolygós, segítőkész és rugalmas (de jó lenne, ha mindenhol ilyen emberekkel találkozhatnánk).  Kint is és bent is kedves, vidám bútorok, apró játékos kiegészítők, egy kis virág, egy kis mécses tartó…

Az étlap: nem túl hosszú, nem túl rövid, jól kigondolt, izgalmas ételek, biztosan találni rajta kedvünkre való fogást. Két levest kóstoltunk: gulyáslevest és hideg kapros töklevest, mindkettő remek. A gulyás sűrűs, összeért ízek, puha hús, omlott a szájban. A tökleves mindent vitt- izgalmas, játékos, hűs (azóta is a receptre fáj a fogam). Főételként rizottót, grillezett kecskesajtot barackos salátaágyon illetve slambucot kóstoltunk. Nem tudtunk belekötni egyikbe se. Az adagok rendben, az alapanyagok szintén- a slambuc finom komplexségét szinte még mindig érzem a számban. Túrógombócon osztoztunk zárásképp- jó választás volt.

Ami pedig az itallapot illeti: házi szörpök, isteni limonádék, kézműves sörök és helyi termelők borai kerültek fel rá. Igen dicséretes. A birsszörp mellett a bazsalikomos epres limonádé kötelező, a borokat pedig szívünk szerint végig kóstoltuk volna, jó a merítés a borvidékről.

Ha rám hallgattok, vacsorával kezdtek, még naplemente előtt: válasszátok a csónakos asztalt, és élvezzétek a panorámát!

(Asztalfoglalás ajánlott!)

Andi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.